Tigris & Euphrates

Čia galite kurti temas ir dalintis įspūdžiais apie sužaistus žaidimus klube ir ne tik

Tigris & Euphrates

Standartinė nelly k bassas » 2012 Rgp 16 00:51

Tigris ir Eufratas – tai strateginis - karinis žaidimas. Bet jame nerasite įprastų daugumai karinių žaidimų dalinių figūrėlių ar jų žymeklių. Ir tai nėra standartinis karinis žaidimas. Žaidimo mechanika originali ir tikrai retai kokiam žaidime sutinkama, bet tuo pačiu nesunkiai perprantama. Čia kiekvienas žaidėjas vadovauja vienai iš keturių dinastijų. Kiekviena dinastija turi keturis vadus, kuriuos jungia dinastijos simboliai: liūtas, lankas, jautis, ąsotis. Taigi žaidimo pradžioje visų žaidėjų startinė pozicija vienoda, jūs turite keturis vadus, kurių pagalba ir reikės plėsti savo valdas, taip pat kiekvienas išsitraukia po 6 pasekėjų žetonus.Kiekvienas žaidėjas savo ėjimo metu gali daryti du veiksmus. Ir tai galima panaudoti labai įvairiai: užiminėti neurtalią teritoriją, plėsti esamą karalystę, pulti priešų teritoriją, nugriauti šventyklą, pasikeisti pasekėjų žetonus į kitus ir tt ir pan. Strategavimo galimybės tikrai didelės. Dažniausiai pradžioje žaidimo visi elgiasi pakankamai taikiai. Užsiiminėja niekeno teritorijas, plečia esamą karalystę, stengiasi pasiekti šventyklą su lobiu. Žaidimo tikslas surinkti kuo daugiau taškų. Taškai žymimi keturių skirtingų spalvų kubeliais. Labai patiko tai, kad šiame žaidime dažniausiai surenkama dažniausiai labai nedaug. Tarkim laimi žaidėjas, kuris surinko 5 taškus. O tai yra dėl to, kad , kaip minėjau renkami skirtingų spalvų taškai, o žaidimo pabaigoje skaičiuojami tos spalvos taškai, kurių mažiausiai surinkta. Taigi, labai svarbu subalansuotai rinkti taškus. T.y. stengtis, kad visų spalvų taškų būtų po lygiai ir žinoma kuo daugiau. Taigi žaidimas įpusėja. Prasideda trintis tarp žaidėjų. Visi pradeda dairytis į priešų teritoriją. Konfiktai šiame žaidime yra dviejų tipų. Išoriniai ir vidiniai. Vidinis, kai į karalystę atsirioglina tos pačios spalvos, priešiškos dinastijos vadas. Tada jau abu vadai aiškinasi santykius. Ir tas kuris laimi, pasilieka, o pralaimėjusysis nuleidęs galvą keliauja iš karalystės lauk. (kovos laimėtojas gauna vieną raudoną tašką). Išorinis konfliktas, kai plečiant savo karalystę priartėjate prie priešiškos karalystės ir jos susijungia. Tada , jei sujungtoje karalystėje yra vienodos spalvos vadų, tai vyksta kova. Vėlgi pralaimėjęs gėdingai išvaromas iš karalystės, ir ne vienas, taip pat išvejami ir visi jo pasekėjai (t.y. jo spalvos žetonai, kurie yra karalystėje nuimami, o už kiekvieną jų laimėjusysis kovą gauna tašką). Taigi išorinio konflikto metu galima gauti žymiai daugiau taškų , nei vidinio.

Žaidimas jau perleistas daugybę kartų, bet esminio dizaino pakeitimo kaip ir nėra. Taigi šiek tiek atsilieka pagal išvaizdą nuo naujausių šedevrų. Bet žaidime dažniausiai ne išvaizda lemia jo gerumą ir peržaidžiamumą. Naujausiame leidime žaidimo lenta yra dvipusė, vienoj pusėj su 10 šventyklų, kitoj pusėj su 14. Taigi galima pasirinkti žaisti kurį nori variantą. Taip pat yra mikro papildymas, kurio pagalba galima statyti sudėtingesnius statinius, nei monumentas ir už tai atininkamai gauti taškus. Dar ką priskiriu prie žaidimo komponentų pliusų, kad jame visos detalės pakankamai „sunkios“ (išimtis, žaidėjų širmos, kuriomis reikia uždengti tai, ko nenori rodyti kitiems žaidėjams).Sunkios ne tiek, kad reiktų samdyti tris žmones žaidimui nešti, o sunkios tiek kad šį žaidimą galima žaisti kur nors lauke, nebijant, kad nedidelis vėjelis nuskraidins pusę žaidimo komponentų ir užmerks ežere. Kai kurie žaidėjai sako, kad šis žaidimas per daug abstraktus, bet man tai neužkliuvo. Taip, abstrakcijos yra, bet strategijų įvairovė visa tai atperka.
Vartotojo avataras
nelly k bassas
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 2241
Užsiregistravo: 2010 Vas 20 00:39

Re: Tigris & Euphrates

Standartinė nelly k bassas » 2012 Rgp 16 00:56

Tigris & Euphrates, iškilo šiandien diskusija dėl vienos svarbios taisyklės.

Taisyklė yra tokia.

Žaidėjas ėjimą pabaigia, kai įvykdo abu leidžiamus veiksmus. Pasiima žetonų, tiek, kad vėl turėtų šešis.
DĖMESIO! Jeigu kiti žaidėjai tuo momentu turi rankose mažiau nei 6 žetonus, jie taip pat pasiima žetonų tiek, kad turėtų 6is.
Pasakos pabaiga. Kažkas eina pasportuot.
Vartotojo avataras
nelly k bassas
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 2241
Užsiregistravo: 2010 Vas 20 00:39

Re: Tigris & Euphrates

Standartinė tms » 2012 Rgp 16 02:13

Tu teisus, korteles pasipildo visi zaidejai. Musu klaida inese papildomos idomios taktikos, nes buvo galima sekt kokios spalvos korteles zaidejas jau isleides ir tuo pasinaudoti. Dabar gi, zaidziant teisingai, lieka maziau taktikos, daugiau sekmes.

Dar yra vienas aprasytas ENGLISH VARIANT:
negalima konflikto metu gudraut nusimetinejant nereikalingas korteles. Atakuojantis gali primesti papildomas korteles tik tuomet jei virsys besiginancio galia. Besiginantis gali primest tik tada jei sugeba islygint, ir negali primest daugiau negu reikia.
Vartotojo avataras
tms
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 3178
Užsiregistravo: 2010 Vas 23 20:32


Grįžti į Atsiliepimai apie žaidimus

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių