Belfort (2012)

Čia galite kurti temas ir dalintis įspūdžiais apie sužaistus žaidimus klube ir ne tik

Belfort (2012)

Standartinė AndriusLT » 2013 Rgp 07 14:40

Iš darbadėjinės mechanikos pasirodo galima išspausti dar ne vieną litrą sulčių. Belforte sukryžminti 'worker placement' ir 'area control' elementai. Čia vyksta:
> darbininkų samdymas: elfai, nykštukai ir gnomai (pastarųjų funkcija gana novatoriška, nes be jų priežiūros dauguma pastatų neveikia);
> resursų rinkimas ir naujų statybos kontraktų gavimas;
> statybos penkiuose miesto rajonuose, kuriuose varžomasi dėl dominavimo.
Nors daug kas jau kažkur matyta, Belfortas į žanrą įneša šį bei tą naujo. Tam, kad statyti reikia leidimo, o statyti galima bet kuriame iš miesto rajonų, jei tik yra laisva vieta šiam pastatui. Gana anksti prasideda trintis tarp 'architektų', o žaidimo gale daug ką lemia turimi statybos leidimai. Dizainas geras. Viskas logiška. Peržaidžiamumui yra apie 10 spec pastatų - gildijų, iš kurių žaidžiama tik su 5-mis.
Kol kas turiu tik įtarimą dėl potencialaus analyžiaus paralyžiaus (galima nemažai skaičiuoti - ką darys konkurentai, kurį žaidėją geriau 'kirsti' atimant daugumą ir t.t.). Taigi, man panaši bėda buvo ir su Terra Mystica - užsitęsusi partija žaidimo malonumą muša pusiau, nors žaidimas ir geras.
Šį faktą dar reikia patikrinti, ir pasižiūrėti, ar pirmieji gauti kontraktai nepakerta žaidėjo iš esmės, ar jame galima 'atsitiesti' jei atsilieki (Lino pastebėjimas buvo, kad tai nelengva).
Taigi kol kas mano balas 8.
Vartotojo avataras
AndriusLT
 
Pranešimai: 788
Užsiregistravo: 2010 Kov 29 08:27

Re: Belfort (2012)

Standartinė Linas » 2013 Rgp 07 22:01

Taigi Belfort'as. Viskuo sutinku su Andriumi. Man jis patiko. Bet uz visa procesa, labiau patiko grafika, komponentai. Nors pastatai ir atinka savo paskirti, bet patys nykstukai, gnomai kazkaip nepajauciau, kad ten nikstukai, galejo ten buti ir zvereliai. Nors zaidime yra taisykliu, bet jos aiskios ir bejokiu isvedziojimu. Na o dizainas vienas geresniu.
Zaidimas uzskaitomas, 9, ir zaisiu dar.
Vartotojo avataras
Linas
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 1501
Užsiregistravo: 2010 Kov 26 20:13

Re: Belfort (2012)

Standartinė tms » 2013 Rgp 07 23:21

po partijos vis sukasi mintys apie si zaidima, net perskaiciau taisykles gilesniam zaidimo supratimui. Na ne Terra Mystica, taciau antroj vietoj is galvalauziu siais metais.

Pliusai:
- labai grazus, svarus, aiskus dizainas
- nera sekmes faktoriaus kaip ir Puerto Rice. Na atsivercia po pastatelio korta, bet ja galesi statyt tik kito roundo antroj pusej, tai bus pakankamai laiko pasiskaiciuot ir paplanuot
- basic variante nera tiesiogines konfrontacijos: griauti, nakinti, vogti is kito zaidejo. Zodziu klasikine darbadeju konkurencija
- ganetinai paprastas, baigtine matematika, o tai smagu

Siaip pamastymai:
- gal but perzaidziamumas ne itin didelis, bet nezinia, juk ir PuertoRico no luck zaidimas, bet amzinas hitas. Tiesa cia setupe atsivercia skirtingos gildiju kortos, taip pat pasiuloje yra tam tikros atsitiktines pastatu kortos
- Zadziant su interaktyviom gildijom jau prasideda tiesiogine konfrontacija ir as abejoju ar man toks variantas labai patiks

Vertinu 8.0
Vartotojo avataras
tms
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 3173
Užsiregistravo: 2010 Vas 23 20:32


Grįžti į Atsiliepimai apie žaidimus

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių

cron