Terra Mystica (2012)

Čia galite kurti temas ir dalintis įspūdžiais apie sužaistus žaidimus klube ir ne tik

Terra Mystica (2012)

Standartinė AndriusLT » 2013 Bir 12 09:19

Mano įspūdžiai apie "Terra Mystica" labai geri.
Kaip pasakė Artūras, tai žaidimas apie Viduržemio tautų kraustymąsi :) Nors aišku, yra tokios tautos kaip inžinieriai ir fakyrai, bet kai reikia sukurti 14 rasių, neišvengiamai tenka greta hobitų ir nykštukų "priklijuoti" kokių kitų sutvėrimų ir atsisakyti žmonių, nes tai gana nuobodu :D

Atsitiktinumo mažai, stiprus ekonominis varikliukas, įdomi pastatų statybos ir vystymo sistema, unikalios rasės su tikrai unikaliomis savybėmis, puikūs komponentai, daug galimybių uždirbti taškus (vieni jų gaunami kiekvieno raundo metu, kiti - kaupiami žaidimo pabaigai). Kitų žaidėjų "pakirtimas" įmanomas, bet viskas labiau veikia sveikos konkurencijos, o kartais ir draugiškos arba nelabai draugiškos kaimynystės pagrindu.

Sunkoka išskirti kažkokius esminius žaidimo trūkumus. Galimybių ir pasirinkimų daug, kartais tai gali reikšmingai užtempti žaidėjų veiksmus. Analizės paralyžius mūsų partijoje buvo nemažas.
Dar vienas neesminis trūkumas mano nuomone - rasių balansas. Nebūtinai vienos iš jų yra geresnės už kitas, tačiau kai kurioms strategija yra akivaizdi, o kitoms - reikia gerai pamąstyti kaip iš jų išspausti optimalių sulčių. Pradedantiesiems tai gali būti nelengva užduotis.

Po vienos partijos rašau stiprų 9 ir turiu rimtą kandidatą metų top 10-ukui.
Vartotojo avataras
AndriusLT
 
Pranešimai: 788
Užsiregistravo: 2010 Kov 29 08:27

Re: Terra Mystica (2012)

Standartinė Linas » 2013 Bir 12 19:52

Zaidimas tikrai geras. Neveltui jis buvo ESENO 2012 hitas. Ir daba BGG uziam 14 vieta
Zaidime tikrai vyksta daug kas, nors zaidimas is pradziu sunkiai sukasi, bet i zaidimo gala tiesiog kaip karusele. Nors zidime galima sutikti ir jau matytu mechaniku, bet viskas labai gerai subalansuotas. Bet zaidime ir yra naujiu nematytu dalyku. Pirmiausia suzavejo, kad kiekviena rase savo pastatus gali pastatyti ant tam tikro tereino. Kitas dalykas suzavejo, kad kiekviena rase netik turi savo spec privalumus, bet ir pastatu kainos yra skirtingos, skirtingos naudos pastaciu pastatus - tai rodo, kad prie zaidimo buvo ilgokai sedeta.
Zaidimas tikarai teminis ir gan kai kurie dalykai stiprina pati zaidima. Pvz Undiniu rase savo pastatus gali statyti ant pelkiu ir per upes pigiau keliauti.
Dar patiko, kad zaidimas turi dideli perzaidziamuma. Nes zaidime yra net 14 rasiu, speckorteliu, bonusiniu korteliu. Ir kaip Andrius sake, del rasiu privalumu - tai ne zaidimu trukumas, o daugiau zaideju trukumas. Bet nepasakyciau, kad didziausias kelias i pergale rases privalumas.
Sis zaidimas tikrai labai geras. Ko gero vienas geriausiu is siu metu ir labiausiai nustebine ir taip pat labai stiprus netik i mano top 10, bet ir i top 3 ;) .
VERDIKTAS.10. DAR ZAISIU
Vartotojo avataras
Linas
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 1378
Užsiregistravo: 2010 Kov 26 20:13

Re: Terra Mystica (2012)

Standartinė tms » 2013 Bir 12 21:14

Zaidime beveik nera originaliu elementu, viskas paimta is skirtingu zaidimu. Taciau tai padaryta naglai ir vykusiai. Kas nustebino - tai dideli skirtumai tarp rasiu. Manyciau kieviena rase turi aiskia savo strategija, kuria reikia atrasti ir jos laikytis. Pagrindinis zaidimo pliusas kad tu rasiu net 14 ir norisi visas isbandyti, taigi perzaidziamumas, kaip tokiam ilgam zaidimui, tikrai aukstas. Del temiskumo nesutikciau su Linu, jo cia beveik nera, tai ne GOT ir ne Tzolkin kur tema kvepuoja kiekviename zingsnyje, tai paprasciausiai teritoriju darbadejas su skirtingu savybiu rasem. As pvz zaidziau su Giant, o su kuo zaide kiti zaidejai net neivardinciau :D Tai yra tik individuali zaidejo lentele su jo veiksmu savybem, kainom ir t.t. Visi komponentai puikus, racionalaus ir patogaus dydzio, kas buna retai tokio sudetingumo zaidimuose. Viskas atrodo reikalinga ir savo vietoj, nera kazkokiu maziau populiariu ar maziau megstamu zaidimo daliu, kas buna praktiskai kiekviename darbadeju zaidime. Na pamineciau viena minusa, man nepatiko, kad didziausias miestas skaiciuojasi apjungiant savo miestus per vandeni pagal laivinikystes atstuma. Paskutiniam rounde prasideda nuobodus analyzius paralyzius "ka man daryt", "kaip cia pakirst", "jei as darysiu sita, tai anas darys sita" ir t.t. Zaidimo pabaiga butu zymiai greitesne ir sklandesne jei miestai apsijungtu tik per tiltus.

Vertinu labai aukstai 8.5, pagrinde del perzaidziamumo. Kiek tas perzaidziamumas realus parodys laikas
tms
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 2626
Užsiregistravo: 2010 Vas 23 20:32

Re: Terra Mystica (2012)

Standartinė tms » 2013 Lie 04 12:27

perskaičiau taisykles. Lyg šie klausimai buvo iškilę:
1. Sanctury leidžia statyti miestą iš 3 struktūrų, bet tai galioja tik tam miestui su Sanctury, o ne aplamai žaidėjui
2. Bonus kortelė "+laivelis" skirta veiksmų fazei ir negalioja gale žaidimo skaičiuojant struktūras
3. Jokių ribojimų renkantis Town tokeną. Tik Favour tokeno (kiaušinio) negali rinktis tokio paties
4. Svarbus momentas: bonus kortelę pradžioj žaidimo renkamės atbuline tvarka pradedant nuo paskutinio žaidėjo

Sutinku, kad čia kietas žaidimas, ir netgi labai labai neplokščias su dideliu peržaidžiamumu, strategijų kombinacijų gausybė, ko neteko matyt dar nei vienam žaidime. Nėra stipriausių rasių, viskas priklauso nuo įvairiausių faktorių: scoring bonusų, padėties lentoje, rasių kombinacijų, kitų žaidėjų taktikos. Žodžiu gylis įspūdingas.

Vertinimas kyla iki 9
tms
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 2626
Užsiregistravo: 2010 Vas 23 20:32

Re: Terra Mystica (2012)

Standartinė nelly k bassas » 2013 Lie 04 13:32

ir jūs nepriimat manęs pažaist ;(
Vartotojo avataras
nelly k bassas
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 2154
Užsiregistravo: 2010 Vas 20 00:39

Re: Terra Mystica (2012)

Standartinė tms » 2013 Lie 04 14:28

rezervuokis vietą sekančiai partijai.
tms
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 2626
Užsiregistravo: 2010 Vas 23 20:32

Re: Terra Mystica (2012)

Standartinė nelly k bassas » 2013 Lie 04 20:21

tms rašė:rezervuokis vietą sekančiai partijai.


tai ir bandžiau rezervuotis. ir kas iš to gavosi? :P

daba jau baisu ką ir sakyti.
Vartotojo avataras
nelly k bassas
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 2154
Užsiregistravo: 2010 Vas 20 00:39

Re: Terra Mystica (2012)

Standartinė tms » 2013 Lie 04 21:20

tai nerezervuoji? :)
tms
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 2626
Užsiregistravo: 2010 Vas 23 20:32

Re: Terra Mystica (2012)

Standartinė nelly k bassas » 2013 Lie 04 21:28

tms rašė:tai nerezervuoji? :)



taigi neleidai, kai norėjau. o dar kitą savaitę bus descent, tai kaip aš galiu rezervuot a?
Vartotojo avataras
nelly k bassas
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 2154
Užsiregistravo: 2010 Vas 20 00:39

Re: Terra Mystica (2012)

Standartinė Nerijus » 2013 Lie 05 00:39

Kol kas ispudziai trumpai: ziaurus zaidimas!

Dekui Linui, kuris per 5-10min paaiskino taisykles su kuriomis buvo galima pilnai startuoti, o taip pat zaidimo eigoje visada atsakydavo i klausimus ;)

tms rašė:perskaičiau taisykles. Lyg šie klausimai buvo iškilę:
1. Sanctury leidžia statyti miestą iš 3 struktūrų, bet tai galioja tik tam miestui su Sanctury, o ne aplamai žaidėjui
2. Bonus kortelė "+laivelis" skirta veiksmų fazei ir negalioja gale žaidimo skaičiuojant struktūras
3. Jokių ribojimų renkantis Town tokeną. Tik Favour tokeno (kiaušinio) negali rinktis tokio paties
4. Svarbus momentas: bonus kortelę pradžioj žaidimo renkamės atbuline tvarka pradedant nuo paskutinio žaidėjo

Sutinku, kad čia kietas žaidimas, ir netgi labai labai neplokščias su dideliu peržaidžiamumu, strategijų kombinacijų gausybė, ko neteko matyt dar nei vienam žaidime. Nėra stipriausių rasių, viskas priklauso nuo įvairiausių faktorių: scoring bonusų, padėties lentoje, rasių kombinacijų, kitų žaidėjų taktikos. Žodžiu gylis įspūdingas.

Vertinimas kyla iki 9


Taisykliu upgradas si bei ta tada tikrai keicia ;)
Vartotojo avataras
Nerijus
 
Pranešimai: 623
Užsiregistravo: 2010 Vas 20 00:39

Kitas

Grįžti į Atsiliepimai apie žaidimus

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron