Eclipse: Rise of the Ancients (2012)

Čia galite kurti temas ir dalintis įspūdžiais apie sužaistus žaidimus klube ir ne tik

Eclipse: Rise of the Ancients (2012)

Standartinė tms » 2013 Vas 10 15:44

pavyko savaitgalį išbandyti 4iese. Labai daug naujų detalių, retų technologijų, developmentų, plius 4ios naujos rasės, plius daug įvairiausių papiktintų senovinių laivų (Ancients Cruisers), galaktikos centrą gina Ancient Dreadnought. Žodžiu labai daug visko, tačiau mechanika išlieka ta pati ir pats žaidimas nesikeičia. Naujų dalykų taisyklės labai intuityvios, užtenka 5min viską paaiškinti, dar 10min supažint su naujom technologijom ir dar 10min aptart naujų rasių niuansus ir savybes. Pats žaidimo laikas praktiškai neisikeičia ir priklauso tik nuo žaidėjų polinkio į AP :) Tiesa, yra naujas dalykas - Aljansai, kurie leidžia laisvai skraidyti po vienas kito teritoriją bei drauge dalyvauti mūšiuose. Tam pačiam Aljanse dalyvaujančių rezulatas sumuojasi ir dalinams po lygiai. Aljansą galima išduoti -3VP.

Kad maksimaliai padidinti paruošimo ir žaidimo spartą dalis dabar laikau "planeriuose". Viskas sutilpo į pagrindinę Eclipse dėžę kuri sveria 3.5kg :!: Palyginimui Mage Knigt tesveria 1.7kg, o Exodus su planeriu tik 1.9kg.

praplėtimą vertinu 9.2. Tai yra 0.2 balo aukščiau nei pagrindinis žaidimas nes išspręsta raketų problemą ir daug kito gėrio. Peržaidžiamumo poreikis didelis - daug rasių kurias norisi išbandyti
Vartotojo avataras
tms
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 3173
Užsiregistravo: 2010 Vas 23 20:32

Re: Eclipse: Rise of the Ancients (2012)

Standartinė AndriusLT » 2013 Vas 21 10:45

Geras papildymas. Labiausiai norėjosi išbandyt aljansų veikimą, ir manau, kad jie pridėjo žaidimui gero socialinio-diplomatinio įdomumo. Bet kažką reikia daryt su AP. Net neįsivaizduoju kaip mes būtume prasukę partiją 7-se. Reiktų simultanu žaisti kitus žaidimus prie gretimų stalų :)

Naujos technologijos +
Naujos rasės +
Nauji ancientai +
Aljansai +

Man pagrindiniais minusais išlieka žaidimo trukmė ir sėkmės faktorius tyrinėjant galaktiką.

Vertinimas - 8.6
Vartotojo avataras
AndriusLT
 
Pranešimai: 788
Užsiregistravo: 2010 Kov 29 08:27

Re: Eclipse: Rise of the Ancients (2012)

Standartinė tms » 2014 Rgs 19 19:04

išbandėm 7iese. Užtrukom beveik 6 valandas gryno žaidimo, neskaičiuojant taisyklių aiškinimo(si).
Man labaI patiko, nes atsiskleidė visai kita dimensija, tai yra žaidimas aljansuose. Kas įdomu, kad hexų skaičius nesidaugina tiesiogiai iš žaidėjų skaičiaus, taigi buvo kur kas "ankščiau" nei žaidžiant mažesniu žaidėjų skaičiumi. Žaidimo eigoje susdėliojo aljansai 2, 2 ir 3, Ir žinoma pergalę šventė didysis aljansas užsiautęs paskutiniame raunde. Iš vienos partijos sunku spręsti, nes tame aljanse vienas narys greit susrinko tiesiog neįveikiamą laivą, todėl be vargo prigriebė visatos centrą ir kėlė baimę kitiems aljansams imtis aktyvių veiksmų, todėl tiesiog bandėmė stiprint savo laivus ir ruoštis lemiamai kovai. Kaip parodė rezultatas, delsimo taktika nepasiteisino, nors irgi sunku vertint kaip ten būtų buvę jei būtų buvę :) BGG rašo, kad geriausia 4, 6, 9 žaidėjai. Matomai 4 geriausia klasikiniam žaidimui, o su aljansais 6 kuris dalijasi iš 2 ir 3, ir 9 kuris dalijasi iš 3. Beje, kas nelabai žino taisyklių, aljansas yra visiškas kooperatyvas, nes gale žaidimo visų narių taškai sudedami ir dalijami po lygiai, taip pat gali laisvai skraidyti po kolegos teritoriją ir mūšyje dalyvauji bendrom jėgom prieš neprietelius.

Nepaisant taip ilgai užtrukusios partijos, kurpiu planą-chuliganą apie 9 žaidėjų 3 aljansų epiškiausią susidūrimą Hexagon klubo istorijoje :) Pradėtume pasiruošimą 17:00, realus pirmas ėjimas 18:00 ir per 6 valandas turėtume susisukti, jeigu bus visi žaidę ir laikysimės disciplinos. Žemiau skelbiama registracija. Kai surinksime žaidėjus, nustatysime datą.
1. Tomas
2. Andrius T.
3. Kristijonas
4. Mindaugas
5.
6.
7.
8.
9.
Vartotojo avataras
tms
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 3173
Užsiregistravo: 2010 Vas 23 20:32

Re: Eclipse: Rise of the Ancients (2012)

Standartinė errorazz » 2014 Rgs 20 19:42

Užrašyk mane :)
Beje grįžęs po musu įtemptos kovos ir aršaus paskutinio roundo, supratau, kad visai pamiršau jog turejau ancient technologija, kuri užlockina laivus ir jie negali pabegti iš kovos. Tai manau ir prašokti su pininimo taisykle taip pat negalėjo... taigi tikrai nežinia kaip ten tas paskutinis roundas butu pasibaiges:)
Vartotojo avataras
errorazz
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2014 Bir 26 09:58

Re: Eclipse: Rise of the Ancients (2012)

Standartinė Kristis » 2014 Rgs 22 10:33

Prisijungsiu
Kristis
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 394
Užsiregistravo: 2010 Lap 05 11:59

Re: Eclipse: Rise of the Ancients (2012)

Standartinė vaidu0klis » 2014 Rgs 22 18:06

me too :roll:
Vartotojo avataras
vaidu0klis
 
Pranešimai: 203
Užsiregistravo: 2011 Sau 02 21:15

Re: Eclipse: Rise of the Ancients (2012)

Standartinė tms » 2015 Kov 13 20:11

reikia tart pora žodžių istorijai. Kadangi buvo išeiginė tai nepavyko surinkti pilno žaidėjų komplekto, žaidėm 7iese. Visi pasirinko ateivių rases, nebuvo nei vieno žmogėno. Tikriausiai ištyrinėjome visas "senoblių" kortas, nes į žaidimo galą beliko vos kelios atradimų (discovery) kortelės. Kai kas traukė geras atradimų kortelės, kai kas prasčiausias. Vienas stalo galas susipirko raudonus kaulus (antimater) ir gėdingai sukūrė "raudonųjų" aljansą. Jausmas buvo toks kaip Amerika, Europa ir Rusija sukurtų karinį aljansą prieš likusį pasaulį. Kitam gale silpnučiai du apsijungė į "oranžinį" aljansą (jonų patrankos). Į Žaidimo galą dar vienas prisijungė prie silpnųjų. Silpnieji laukė blogio imperijos antplūdžio, ruošėsi būti sutrypti į miltus, bet taip nieko rimto ir neįvyko. Stiprieji ir taip bujojo ekonomiškai, bei buvo pernelyg tingūs teptis rankas. Žaidimo pabaigoje visi metėsi ant raketų, mikliai išpirko visas iki dugno. Silpnieji sukūrė gynybai beporecedentines bazes, maždaug ridenam 16 oranžinių kaulų, tačiau taip ir nepavyko iššauti. Ties visą žaidimą garbingai laikėsi vienas neutralas. Žodžiu viskas praėjo ganėtinai taikiai, trūko daugiau kraujo, stipriųjų aljansas matematindamas savo ekonomiką labai jau paralyžno laiką. Raudonieji laimėjo 42 prieš oranžinius 33, na ir neutralas 26.
Išlieka neįgyvendinta svajonė sužaist devyniese. Tokia partija turėtų netgi greičiau susisukti nes žaistume dviem ratais, kiekvienas žaidėjas turi mažiau galimybių plėstis, bent jau taip rašo forumuose. Visiškai realu sužaisti per 5 valandas jeigu nežiūrėsime į viską pernelyg rimtai. Norėčiau pakartot dar šį pavasarį.
Vartotojo avataras
tms
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 3173
Užsiregistravo: 2010 Vas 23 20:32


Grįžti į Atsiliepimai apie žaidimus

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių

cron