Puslapis 12

Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Gru 06 13:25
tms
2012.12.21 artėjantis lygiadienis žymi Majų kalendoriaus pabaigą, ir eilinę pasaulio pabaigą 8-) Šios isterijos fone ir pasirodė laukiamiausia Eseno naujiena pristačiusi naują mechaniką: dinaminius laiko darbadėjus. Žaidimas turi 6 realius krumpliaračius, kuo ilgiau įdarbintas darbadėjas tuo vertingesnis, deja darbadėjų skaicius ribotas ir tenka juos perstatyti į naują vietą. Žaidime daugybė opcijų ir kelių į pergalę. Ši naujiena neaplenks ir mūsų klubo, tad iki pasaulio pabaigos tikrai spėsim išbandyti 8-)

Kas tai yra majų kalendorius? http://lt.wikipedia.org/wiki/Maj%C5%B3_kalendorius
Pasaulio pabaigos spekuliacijos http://lt.wikipedia.org/wiki/2012_m._pa ... gnoz%C4%97
BGG: http://boardgamegeek.com/boardgame/1261 ... n-calendar

Re: Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Gru 06 14:43
nelly k bassas
Neteisibė. laukiamiausias essene buvo Eskapas ish prakeikto templo ;)

Re: Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Gru 06 14:45
tms
na cia gaidziuku kategorijoj, o asileliu kategorijoj colkinas 8-)

Re: Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Gru 09 18:16
tms

Re: Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Gru 13 09:57
Linas
Pagaliau pabanden viena is didziausiu siu metu Eseno naujienu. Zaidimo esme labai paprasta, dedi arba pasemi savo darbadeju nuo lentos. Nors taisykles nera sudetingos, bet jame daug kas vyksta. Zaidimas tikrai patiko.
Labiausia patiko tie sukantis ratai ir, kad kuo ilgiau tavo darbadejus stovi ant lentos, tuo daugiau turesi nauda is to. Nors ir perzaidziamumas yra gan didelis, bet jei turi sistema kuria neitakoja pastatai ir monumentai, gali pastoviai taip ir zaisti. Nepatiko, kad labai jau panasus pastatai ir monumentai. Ir, kad kitam zaidejui trugdyti ant tu ratu sunkiai sekasi, nes visada atsiranda laisva vieta.
Uzskaitau.9.

Re: Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Gru 13 10:46
AndriusLT
Žaidimas paliko tikrai gerą įspūdį.
Krumpliaračiai tikrai sugalvoti įdomiai, nors turbūt tą patį buvo galima gana paprastai padaryti - kas raundą perstumiant visus žmogeliukus į priekį :)
Va jeigu dar į tą sistemą patektų pastatų naudojimas, būtų išvis puikus žaidimas. Nes nupirktas pastatas dažniausiai duodą vienkartinę naudą, žaidėjas negali naudotis svetimais pastatais. Kaip darbadėjų mechanikai pritrūko lengvo Rosenbergo kvėptelėjimo ;) Nors šiokia tokia Uwes įtaka jaučiasi dėl darbininkų maitinimo. Jau po pirmos maitinimo fazės visi supratom, kad grūdas yra šventas resursas 8-)
Užbaigiant, Tzolk'inas apdovanoja ilgalaikę strategiją ir nuoseklų jos laikymąsi. Nors taktiniai sprendimai - darbininkų statymas, maitinimas, kovojimas dėl šlovės dievų akyse ir pastatų pirkimas verčia daryti ir greitus taktinius sprendimus.

Kol kas 9 (šitas jau tikrai pateks į mano 2012-ųjų top10).

Re: Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Gru 13 14:12
tms
Smagu po partijos dar kartą perskaityt taisykles tada viskas dar geriau susidėlioja į savo vietas. Vakar nepadarėm nei vienos taislyklių klaidos. Dviprasmiškas taiskyklių vietas taip pat intuityviai žaidėmė teisingai:
- antra agrikultūros technologija leidzia pjaut javus net kai nėra atdengtos javų kortelės
- monumentas "monuments and buildings = 2vp" duoda po 2vp už monumentą arba pastatą
- vp takelyje galima eiti į minusą

Žaidimas tikrai verčiantis pasukti galvą, jame yra keletą pagrindinų strategijų: pastatų, kaukuolių, šventovių ir jų kombinacijų su agrikutūra. Tačiau nebūtina visą laik sukti tą patį atrastą receptą. Žaidimas tuo ir gražus, kad galima eksperimentuoti bandyti įvairius kelius į pergalę. Kelio pasirinkimą gali lemti atsivertę monumentai, kitų žaidėjų konkuravimas ant tų pačių krumpliaračių ir pan. Vakar Artūras ėjo per pastatus, Linas per kaukuoles, aš vysčiau technologijų lentelę ir buvau nusitaikęs į monumentą kuris uždirbo 30 taškų už technologijas, Andrius ko gero nerado savo koncepcijos visai, papsakok ką darei :) Vienareikšmiškai turėjo laimėt Artūras, bet kažką suvėlė į pabaigą nes labai skubėjom - moteriškė jau daužė su gegute per galvą. Man trūko vieno raundo, kad pastatyt dar vieną monumentą su 20 taškų. Žodžiu laimėjo Linas, Artūras garantuotą pergalę išleido iš rankų. Manyčiau pirmą partiją visi silpnai sužaidėm, nes kievienas pasikirtom ir ne po kartą. Šis žaidimas visiškai atitinka savo temą - būtinas geras planavimas laike.

Tzolk'in kol kas nenuvylė. Kaip minėjau yra į vairių kelių į pergalę. Truputį bijau tik vieno, kad neužsiciklint ant vienos strategijos, kaip sakant išlikt kūrybingam. Man vienareikšmiškai geriausias metų darbadėjas.

Vertinu 9

Re: Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Gru 13 16:06
AndriusLT
Mano klaida ir buvo, kad nesulipdžiau normalios strategijos. Jau antram raunde supratau, kad startinius tiles'us ne visai teisingai paėmiau (nors jie turėtų būti subalansuoti, bet su mano planais nesusiderino). Linas mane apšoko ant žalios šventyklos per 2 pozicijas, tai nusprendžiau nebesivyti, vėl tai buvo arklių keitimas vidury kelio. Stačiau kelis pastatus, o gale nusprendžiau bent vieną kaukolę sugeneruot į taškus. Galima pasakyt, pabandžiau visko, o strategiškai ne ką nuveikiau.
Bet ne tame esmė. Nors likau paskutinis, žaidimas patiko nuo pat antro raundo (kai tik krumpliaračiai pasisuko).

Re: Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Gru 20 09:44
Linas
Tai kaip zaidimas po keleyos partiju, ar zaidime galima progresuoti ar yra kazkos kelias i pergale

Re: Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Gru 20 11:20
AndriusLT
Geras žaidimas. Mano balas nesikeičia, arba net per kruopą kyla - nuo 9 iki 9.1 :)
Vieną partiją laimėjau su maišyta strategija - vienas kaukolės paaukojimas + pastatai + šventyklos, antrą Tomas laimėjo su sėkminga monumento statyba + šventyklos, Linas yra laimėjęs per kaukolių aukojimus ir šventyklas. Tai kol kas atrodo, kad vienos žaidimą laužančios strategijos nėra.