Puslapis 11

Eurorails (2009)

StandartinėParašytas: 2012 Spa 22 20:01
tms
Eurorails tikrai nusipelno būt paminėtas mūsų apžvalgose. Garsioji kreidele paišomų geležinkelių serija pavadinta Empire Building startavo dar gūdžiais 1980 metais. Jos vaikas Eurorails pasaulį išvydo 1990 metais ir daugelio fanų nuomone yra vienas labiausiai vykusių variantų. Mes turėjome progą išbandyti 4ąją stipriai patobulėjusią ir subalansuotą Mayfair versiją išleistą 2009. Pirmiausia noriu padėkot Artūrui, kad "užrodė" kreidelių geležinkelius su Empire Express žaidimu. Pradžioj peckiojimas kreidelėmis man pasirodė ne itin rimtas užsiėmimas, bet pasirodo ojojoj kaip klydau... pakeitus kreideles baltos lentos markeriais žaidimas tiesiog pražydo visomis spalvomis :) Taigi trumpai: yra žemėlapis su Europos miestais ir ikonėlėmis ką tie miestai gamina. Kiekvienas žaidėjas turi vieną traukinį su kuriuo vienu metu gali vežti kelias prekes. Toliau kiekvienas žaidėjas visuomet turi prieš jį atverstas 3 kortas su 3 kontraktais kiekvienoje - viso 9 variantai kokia prekę į kokį miestą galima vežti ir kiek bus sumokėta už prekės pristatymą. Reikia paminėti, kad žaidime yra apie 40 skirtinų prekių, kurias gamina nuo 1 iki 4 miestų priklausomai nuo prekės. Kontrakto pavyzdys: už pristatytą tabaką Stokholmas moka 63miljonus, kas yra labai daug, tačiau tabako galima gauti tik vienoje vietoje Europos pietuose Neapolyje. Kai tuo tarpu automobilių galima gauti 4 vietose: Miunchene, Stutgarte, Birmingeme (Anglija) ir Torino (Italija). Visi žaidėjai startuoja su 50milijonų kišenėje, už kuriuos tiesia savo geležinkelių tinklą, vykdo kontraktus uždirbdami pinigus, toliau vėl investuoja į geležinkelių tinklą, tokiu budu laikui bėgant gali vykdyti vis brangesnius kontraktus, kol pagaliau žaidėjas sukaupęs 250milijonų laimi. Tiesa, kiekvieną kart įvykdžius kontraktą traukiama nauja kontrakto korta, tarp kurių pasitaiko ir specialių stichijos šėlsmo, dėl ko iškrenta sunkus sniegas kalnuose, vyksta regioniai potvyniai griaunantys žaidėjų pastatytus tiltus, vyksta streikai, renkami mokesciai iš turtingųjų, arba tiesiog vyksta traukinio nuriedėjimas nuo bėgių, sukeliantis prastovas ir prekių praradimus.

Man Eurorails yra šių metų ryškiausias atradimas, metų mechanika ir kas tik nori. Jeigu prie stalo 3 žaidėjai ir 3-4 valandos laiko, aš pirmu numeriu siūlau Eurorails. Per pora mėnesių jau pavyko supliekt 5 partijas ir noras tęst neblėsta. Patinka, tai kad jau kone mintinai žinai kur kas gaminama, kur kokių kontraktų tikėtis, kokie sprendimai, kokie pravažiavimai kur pasiteisina. Žinoma sėkmės faktorius nemažas, todėl laimeti gali ir naujokas, tačiau kuo toliau tuo labiau supranti kad sekmė kontroliuojama, ir verkti kad nesiseka traukiant kontraktus tikrai neverta, nes visos kortos turi po tris kontraktus kurie išbarstyti po skirtingus regionus. Ir jeigu nesiseka reiktų kaltinti savo neracionaliai išplėtotą tinklą. Žodžiu su kiekviena partija žaidimas darosi vis lengvesnis ir generuoja vis daugiau fun. Jame neužtikau jokio disbalanso ar griaunančių strategijų, nuo kurių kenčia tokie žaidimai kaip šių metų naujiena Eclipse. Nors žaidimas kaip ir paprastas, tačiau vis dar atrandu naujų dalykų, pvz nereikia bijoti svetimų geležinkelių, nes tai ledžia sutaupyti pinigų ir sutrumpinti kelią. Nesu tikras ar Eurorails patiko visiems klubiečiams, bet privačioj aplinkoj kertam partiją po partijos su dideliu malonumu :) Svarbiausia sąlyga: žaidimas skirtas 3 žaidėjams.

Ivertinimas 9. Neduodu maksimalaus balo, nes žaidimo gale jeigu yra ryškus lyderis, tai kiti žaidėjai patampa tik statistais. Na bet tokia nuotaika apima tik paskutines 10minučių, o kartais vyksta kova iki paskutinio roundo.

Re: Eurorails (2009)

StandartinėParašytas: 2012 Spa 22 21:45
nelly k bassas
O aš esu visiškai tikras, kad tikrai ne visiems klubiečiams patiko. :mrgreen:

Re: Eurorails (2009)

StandartinėParašytas: 2012 Spa 22 23:24
tms
savaime suprantama, cia juk reikia skaiciuot, planuot ir investuot, ir nieko negali must :mrgreen:

Re: Eurorails (2009)

StandartinėParašytas: 2012 Spa 23 00:02
nelly k bassas
Na bent jau butu traukiniu avarijos. O daba ;(