1960: The Making of the President (2007)

Čia galite kurti temas ir dalintis įspūdžiais apie sužaistus žaidimus klube ir ne tik

1960: The Making of the President (2007)

Standartinė tms » 2012 Rgp 10 21:38

pagaliau teko suzaisti pirmaja partija. Mechanika labai primena Twilight Struggle, tik 3 kart paprasciau ir 3 kart trumpiau. Taisykles su niuansais galima isdestyti per 15min. Zaidejai nukeliami 50 metu atgal i Kenedzio ir Niksono rinkimine kampanija. Zaidimo lenta - zemelapis su 50 skirtingu valstiju kuriose zaidejai bando siekti rinkeju palaikymo. Valstiju verte labai skirtinga, todel galimos ivairios strategijos: bandyti laimeti kuo daugiau mazu valstiju arba kapotis del sunkiasvoriu NewYork, California, Texas, Illinois ir pan. Esmine mechanika: zaidejai paeiliui izaidzia po korta kuri gali buti suzaista kaip konkretus joje aprasytas rinkimines kampanijos ivykis arba isleista standartiniams operacijoms itakos didinimui valstijoje ir t.t. Vieni ivykiai naudingi Kenedziui, kiti Niksonui, taciau yra galimybe aktyvuoti ir sau naudinga ivyki, net jei oponentas suzaide korta kaip taskus. Viso yra apie 100 kortu kurias laisvomis zaidimo akimirkomis isties idomu paskaitineti istorine prasme. Laimei nereikia isankstinio korteliu "zinojimo", kas daznai buna budinga kitiems zaidimas, viskas labai aiskiai isdestyta korteleje. Zodziu yra daug ir kitu idomiu dalyku silmuliuojanciu rinkimine kampanija, tai itakos ziniasklaidai kelimas, momento markeriu kaupimas, kuris panaudojamas staigiems ivykiu aktyvavimams, yra ir nesvariu veiksmu zemiau juosmens :), ir zymieji debatai ir galu gale rinkimu diena su sava mechanika. Zodziu autoriai is tiesu pasistenge sukurti realistine atmosfera. Kaip ir tikruose rinkimuose negali zinoti kas laimes iki galutinio balsu suskaiciavimo. Pvz musu zaistoje partijoje atrode bus akivaizdi Kenedzio pergale, o pasirodo istorija pasuko kita linkme ir itikinamu skirtumu laimejo Niksonas :)

Ivertinimas po vienos partijos: 8
Vartotojo avataras
tms
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 3173
Užsiregistravo: 2010 Vas 23 20:32

Re: 1960: The Making of the President (2007)

Standartinė tms » 2012 Rgp 30 12:59

taisykliu patikslinimai po antros partijos:
1. Kampanija valstijose: kai didini palaikyma valstijoj, kandidatas visuomet keliauja i ta valstija. Tai vyksta nemokamai, taciau kandidatas istisai juda ir nestovi vietoj
2. Kampanija valstijose: Alaska ir Hawajai priklauso vakaru regionui, taciau sios valtijos yra toli geografiskai, todel kandidatas turi isleisti 1 judejimo taska noredamas nukeliauti i bet kuri is siu valstiju. Ir nukeliauti jis gali tik is vakaru regiono (ka iliustruoja rodykles zemelapyje). Todel realiai ten keliauti labai neapsimoka, nes dar reiks ir gryzti, todel itaka geriausia deti per ivykius.
3. Momentum faze: sprendziama atvirkstine tvarka: trecia, antra, pirma vieta. Tai svarbu tuo, kad pirmiau "endorsment" traukia antros vietos laimetojas, o tik po to pirmos. Tokiu budu pastarasis turi privaluma issitraukes "major endorsment"
4. Kampanijos startegijos faze: 1-5 rato pabaigoje atmetama tik viena korta i kaupykla, 7-8 rato pabaigoje tik dvi. Jeigu del kokiu nors priezasciu turi daugiau kortu rankose, tai turi pasirinkti kurias deti i kaupykla, o kuria ismesti
5. Debatai: galima deti korta i ginco sriti (issue) kuri jau laimeta, taciau ta korta iskart ismetama (discard). Tokiu budu maziau padedi oponenetui laimeti likusias sritis jei pas tave liko tik jam naudingos kortos
6. Rinkimu diena: abu zaidejai atvercia po 4 sukauptas kortas. Zaidejas su iniciatyva pirmiau issprendzia savo visas kortas norima tvarka. Tai yra vykdo po 3 itakos tikrinimus valstijose. Kodel tvarka svarbi? Todel kad jeigu pasibaige kubeliai kapitalo maiselyje tai reiskia pasibaige. Tokiu budu gali pritrukti kubeliu zaidejui be inciatyvos.
Po to yra sprendziamos Rinkimu Dienos kortos. Eiliskuma nusprendiza zaidejas su iniciatyva

BGG forume zmones siulo viena labai racionalu pasiulymas - nenaudoti valstiju markeriu. Kazkiek sumazina atmosferiskumo, bet labai prideda patogumo ir sutaupo laiko. Zaidimo startas uztrunka pora minuciu vietoj 15, taip pat zymiai patogiau deliot kubelius kai nera markeriu ir taip pat nedengia valstiju pavadinmu ir pan. Taigi zaidziant su minetu patobulinimu kai abu zaidejai jau zino taisykles, labai realu sutilpti i 90min.

Linai, laukiam tamstos ispudziu :)
Vartotojo avataras
tms
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 3173
Užsiregistravo: 2010 Vas 23 20:32


Grįžti į Atsiliepimai apie žaidimus

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių