Puslapis 11

Thunderstone Advance: Towers of Ruin (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Geg 10 14:38
AndriusLT
Geras kaladės kaupimo kortinis žaidimas su smegenim; mechanika gražiai suklijuota su tema.
Geriausias kandidatas palyginimui - Dominion, kuris akivaizdžiai labiau pritaikytas mažiau patyrusiems žaidėjams, lenvesnėmis taisyklėmis, tačiau ir akivaizdžiai mažesniu žaidimo malonumu.
Taigi, kas vyksta? Kaupi kaladę, kurioje: herojai, ginklai, daiktai ir burtai bei vienas kitas kaimietis. Kortos turi piniginę vertę. Ėjimo metu gali rinktis - eiti į kaimą prekiauti, kelti herojų lygį, arba (kas yra kur kas smagiau), užlenkt kokį vieną kitą monstrą. Šis keliauja į tavo kaladę, ir jo varganus palaikus vėliau gali rodyt kaimiečiams už pinigus, gauti tam tikrų privalumų arba tiesiog turėti jį kaip prisiminimą ir pergalės taškus. Žaidimas baigiasi, kai iš požemių išlenda reikšmingas baisa ir jis yra gracingai nukirsdinamas arba pasiekia žemę ir eina terorizuoti kaimų. Kas vyksta toliau tokiu atveju, nėra iki galo žinoma, bet žaidėjai su visais herojais išsilaksto pakampėm ir skaičiuoja surinktus pergalės taškus.

Pliusai:
- įtraukianti tema ir geras jausmas žaidžiant (bent jau man);
- pakankamai sudėtinga, bet ne per daug sudėtinga žaisti :) (nėra net ir labai skausminga kokiam monstrui pralaimėti);
- patiko kelti lygį herojams;
- geras pasirinkimas tarp veiksmų, kuriuos gali daryti (pavyzdžiui, ruoštis kito raundo mūšiui atsidedant kelias kortas);
- aiškiai nežinoma žaidimo pabaiga, reikia gana greitai adaptuoti savo strategiją atsižvelgiant į tai, ką daro kiti.

Minusai:
- gal kiek mažoka tiesioginės interakcijos tarp žaidėjų (kodėl gi kaime negalima paskelbti dvikovos? :) ;
- nepajutau didelio skirtumo tarp magiškų atakų ir fizinių atakų. Buvo vos vienas kitas monstras, kuriam rūpėjo kokiu būdu bandai jį užlenkti. Gal kitose partijose kažkas keisis.

Kaip prijaučiantis Diablo tematikai, duodu 8,5 (palyginimui - Dominion, nepaisant papildymų - 7,5).
Žaisiu dar be dvejonių. Linai, jei spręsi imt papildymą ar ne, tai per daug nesvarstyk. Sueis :)

Re: Thunderstone Advance: Towers of Ruin (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Geg 10 14:47
AndriusLT
Kaip jum šitas psichas iš papildymo? Kapoja monstrus kaip pasiutęs, bet ir visus savus iškerta :lol:

Re: Thunderstone Advance: Towers of Ruin (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Geg 10 22:32
Linas
Dėkojame, Andriui už žaidimo aprašymą. Tiesiog trumpai, žaidimas asmeniškai man labai patina. Kadangi pirmoji versija paliko didelį įspūdį, ši naujoji versija tiesiog pakėlė žaidimą į nerealias gerumo aukštumas.
Labiausiai patikę pasikeitimai
* tai žaidimo lenta
* monstrai taip pat turi lygius
* big boss
* kad nėra "milicia"
* "familiar" kortos
* naujas action "pasiruošimas"
* naujos prakeikmo kortos "curse"
* įdomus, kai kurių monstrų, poveikis žaidėjams
Vertinu tik +10 ;)

p.s dar vienas pastebėjimas, kad visas tris partijas žaidę žaidėjai, žaidimą baigė su gera nuotaika

Re: Thunderstone Advance: Towers of Ruin (2012)

StandartinėParašytas: 2012 Bir 16 10:44
Linas
Dar tokio kaimo išvalyto nemačiau :)

Re: Thunderstone Advance: Towers of Ruin (2012)

StandartinėParašytas: 2013 Vas 13 10:01
Linas
Vakar isbandem Epic verija, pagal Toma Vaseli. Ir ka jau cia gali pasakyti, o tik, kad sia versija uzskaitau, kuri inesa naujoviu, kurios zaidima daro dar idomesni
Aisku zaidimas siek tiek prasiilgina, nes reikia skaityti kortele, kurios iki tavo ejima gali pasikeisti. Idomumas islieka iki pat galo kovojant su monstrais, nes niekad nezinai kokie monstrai yra pozemiuose. Kad herojaus antro lygio negali nupirkti, o tik upgreidinti, manau geras dalykas, nes tada zaideja vercia eiti i pozemiuos.
Manau zaidimas pasidare dar atmosferiskesnis, idomesnis, ivairiapusiskesnis
Vertinu ++10

Re: Thunderstone Advance: Towers of Ruin (2012)

StandartinėParašytas: 2014 Vas 19 20:41
kailas
7. Puikus žadimas, fantasy tiesiog trykšta savo gražumu.
Balą gan smarkiai numuša žaidimo pobūdis, kiekvienas sau - solitaire.

Re: Thunderstone Advance: Towers of Ruin (2012)

StandartinėParašytas: 2014 Vas 26 13:43
Linas
Tomai, kaip zaidimas, zaisi dar?

Re: Thunderstone Advance: Towers of Ruin (2012)

StandartinėParašytas: 2014 Vas 26 15:56
tms
kaip neseniai rašiau, nesu gerbėjas žaidimų kur atsiverčia naujos kortos ant lentos ir jas reikia skaityti. Todėl epic versija man visai neliptų. Vakar žaidėm paprastą variantą su nemaišytom kaldėm, tai buvo panašu į Dominion, tik monstrai keitėsi. Didelis minusas, kad kai kurios kortos visiškai nepaklausios. Nuo to kenčia ir Dominion, bet paprastai tik viena kita korta, o čia bene puse. Mano nuomone Dominion mechanika kur kas labiau sustyguota ir išbaigta, o Thunderstone pliusas yra temiškumas ir monstrų galabymas, kas dažnam klubiečiui mėgstamas užsiėmimas :) Reikia tiesiog užmerkt akis dėl trūkumų ir leistis į nuotykius.
Vertinu 7.1, pridėjau puse balo už temišką atmosferą, taigi 7.6. Žaisčiau dar.

Re: Thunderstone Advance: Towers of Ruin (2012)

StandartinėParašytas: 2014 Vas 26 17:25
nelly k bassas
Todel siulau visiems draugiskai eiti zaisti Nightfall. Jame isgydytos tiek thunderstOne tiek dominiOne ligos. Jokio soliteiro - visishka saveika.

Re: Thunderstone Advance: Towers of Ruin (2012)

StandartinėParašytas: 2014 Kov 15 13:44
Linas
Vakar isbadziau sio zaidimo kooperacini varianta.
Variantas tikrai neblogas, atitinka visus kooperatinio zaidimo savybes: itampa, bendravimas, pagalba kitam, viskas daroma pries zaidim.
Sia versija uzkaitau.