Na atradau siek tiek laiko isreiksti nuomonei
Pirmiausia tai pamastymas: asmeniskai labiau patiktu zaisti be randominiu musiu kortu, turbut prailgintu zaidima, nes visi visada bandytu apsiskaiciuoti, taciau butu daug daugiau musiu. Kai zaidziama su randominem kortom tu musiu kazkaip pastebejau ne tiek ir daug vyksta, nes daugelis ju vengia nezinodami ar 0 ar +3 pakris.
1. Pirmoji partija pasitaike su starkais, pirma karta zaidziant ir dar pirmu ejimu 2 musiai, nes abu kaimynai nusprende patraukti link manes, vienas del juros, kitas del gretimos pilies(nepamenu pavadinimo, na bet ji ten vienintele prie starku) pralosti musei ir pirmo ejimau realiai likau merdet visam zaidimui. Pries paskutini rounda vos vos issikovoju 3 pili, paskutinis roundas Linas turi 5 pilis (6 laisva pasilikes viduri savo zemiu, kad nekristu i aky) ir 7 zada grobt, ta ir padaro, o vienas is jo kaimynu buves lyderis tuo ejimu lieka pasyvus, kitas sumasto Starka lupt
THE END
2. Antroji partija buvo daug idomesne, nustebino sajungininko garbes zodis
Si karta abu starko kaimynai buvo palankus starkams. Barateonas buvo labai principingai nusiteikes kiekvienu ejimu kelti musi, taciau tokiu poziurius ji visiskai prazude.
Deja jo principai ne tik jam, bet ir man kenke
Teko sudalyvauti virs 10 musiu, kur tuo tarpu starkui ju buvo 2-3 paskutiniu ejimu, kad issikovoti 6-7'as pilis. Taigi vieno zaidejo nepriziurejimas cia reiskia labai daug!
Realiai patiko zaidimas ir tikrai tikiuosi, kad tai buvo ne paskutines partijos. Iskirtinis zaidimo bruozas, kuris patiko: armijos limitavimas.
Zaidejai, kurie pirmais ejimais neturi kazkur 3 piliu ir krenta armijos gamybos kortos, veliau gali buti batai, nes kiti daug greiciau issivysto savo brigata (bent jau taip pasirode).
EDIT: neskaiciau, gali buti daug skubejimo klaidu ;/