Puslapis 11

Ora et Labora (2011)

StandartinėParašytas: 2011 Gru 15 04:00
tms
apie šį žaidimą tiesiog būtina pakalbėti, bent jau dėl to kad jis sukėlė ažiotažą žaidimų pasaulyje. Jei keliais žodžiais tai to paties autoriaus Uve Rosenbergo žaidimo Le Havre klonas (šis žodis čia labai tinka) su nauju produkcijos rondeliu. Lyginant su Le Havre yra 2 esminiai ir teigiami skirtumai: baziniai resursai ne papildomi, o tiesiog automatiškai padaugėja pasukant rondelį kiekvieną roundą, toliau žaidėjas namus statosi ne iš eilės priešais save, bet dėlioja savo žemėlapį-kaimą, kur žaidimo gale pastatų padėtis lemia taškus. Dar pliusas kad nėra stresinės maitinimo fazės, nors iš tiesų ji subtiliai užslėpta - kas kažkiek tai laiko ledžiama pasistatyti kamo jungiamajį pastatą, kuriam vistiek kaupi maisto ir energijos resursus nenorėdamas praleist šio svarbaus momento. Dar reik pažymėt, kad Ora et Labora mažiau pakirstukiškas, alternatyvių ėjimų skaičius gerokai platesnis ir yra paskutinis bonus roundas kuriame leidžiama įvykdyti savo geidžiamiausią veiksmą be jokių trukdžių. Paradoksalu, kad šis žaidimas įvertintas super aukštu 4.0 sudėtingumo laipsinu turi elementarias taisyklėmis kurias perskaityti ir suprasti teužtrunki vieną valandą. Tai dar vienas pliusas :)
Reziumuojant: kadangi Ora et Labora tobulesnė visom prasmėm, tad teoriškai turėtų išstumti savo pirmtaką iš 6os vietos. Žinoma jis nėra toks inovatyvus kaip savo laiku buvo Le Havre. Kadangi nesu didelis Le Havre gerbėjas, tai tobulą Ora et Labora žaidimą vertinu tik 8-iais, bet tačiau planuoju įtraukti į šių metų top10

Re: Ora et Labora (2011)

StandartinėParašytas: 2011 Gru 15 10:30
AndriusLT
Žaidimas - tikrai geras. Savo laiku Le Havre mane labai sužavėjo visa savo mechanika, o kadangi Ora et Labora eina tuo pačiu keliu, naujasis Uwe's kūrinys galbūt nesukėlė tokios geros teigiamos nuostabos. Daug kas žaidime lyg ir matyta.
BET:
> daugiau resursų;
> unikaliai išspręstas resursų augimas ir raundų informacija;
> maitinimas pakeistas "neprivlomu" gyvenviečių kūrimu (nori, mokėk 30 maisto, nenori - nereikia); kabutės todėl, kad netenki gan nemažai taškų jei to nedarai. Bet greičiausiai, yra kitų būdų jiems susirinkti;
> atsirado pastatų statybos geografija (kas yra laaabai gerai); gali būti taip, kad pastatą norėtum pastatyti, bet neturi tinkamos vietos.
> išspręstas prabangių resursų vertinimas taškais. Le Havre žaidime, gali sėdėt ant savo brangaus plieno kaip ant sulūžusios geldos, suvokdamas, kad tavo resursas bevertis (jei jo nepardavei, arba nesunaudojai). Čia - brangieji resursai visi turi savo vertę taškais.
> na ką čia bepridursi - žaidime gali tiesiog "pagaminti" stebuklą! Artūras turėjo kruvinom ašarom verkiančią Mergelės Marijos statulėlę, Tomas - ežerą vandeniu perėjo, Nerijaus kaime visi aklieji praregėjo (stebuklus, žinoma, prikūriau, bet esmė nuo to nesikeičia). Taigi, "luxury liner" is Le Havres virto paprastais tačiau tūlam žmogui sunkiai suvokiamais DIevo egzistencijos įrodymais Airijos arba Prancūzijos kaime :)

Išvada - nupoliruotas garbanoto genijaus kūrinys. Kol kas esu jį įvertinęs 9.2 ir tikiuosi kuo greičiau sužaisti Prancūzijos variantą. Yra tikimybė, kad balas artės prie dešimtuko :ugeek:

Re: Ora et Labora (2011)

StandartinėParašytas: 2013 Vas 06 09:45
Linas
Daug resursu, pletimasis geografiskai, nereikia maitinti zmoniu, daug ivairiu kombo. Gal trumpai pasakysiu, kad zaidima uzskaitau, bet labiau gal rinksciausi Le havre.
Vertinimas 9 (Le havre 10), gal buciau daves ir daugiau, bet gal tokia partija buvo sunkoka, kuri tesesi 4,5 val, ir bent jau man paskutiniu dvieju ejimu nieko negalejau gero nuveikti, nes kitu zaideju darbininkai buvo idarbinti, ir netaip smagiai sukosi kaip Le havre.

p.s. suzaidus Uves keurius stipriausius juos isdestau sekanciai
Le havre
Loyang
Ora Labora
Agricola