Puslapis 11

Dungeon Petz (2011)

StandartinėParašytas: 2011 Gru 01 23:34
Linas
+
smagi tema
gan greitai sužaidėm
puikus žaidimo dizainas
geek'ams lengviau žaisti
taisyklės nėra sunkios
nėra teksto ant kortų
vienintelis žaidimas, kuriame gyvūnai pridergia savo narva, o poto reikia jį sutvarkyti

-
reikia daugau partijų,kad suprastum labiau kai kurias taisyklių nuansus
sudėtingiausia paskirstyti kortasgyvunams
gerai reikia suprasti parodas ir pardavimus gyvūnų

po pirmos partijos 7/10

Re: Dungeon Petz

StandartinėParašytas: 2011 Gru 02 00:49
nelly k bassas
na kaip ir dauguma Chvatil žaidimų ir šis išskirtinis iš kitų žaidimų. Na mechanikos stebuklų tai per daug nėra (darbininkų siuntinėjimas), bet pati tema ir komponentai tai tikrai įspūdingai. Ypač patiko žvėreliai. Gražūs jie ;) Vienas taip patiko, kad visą žaidimą auginau ir tik pačioj pabaigoj pardaviau, nors ir tai gaila buvo.

Re: Dungeon Petz

StandartinėParašytas: 2011 Gru 02 09:35
AndriusLT
Taisyklėse autorius rašo, kad jo tikslas buvo, kad žvėreliai nebūtų visiškai nuspėjami. Mano nuomone, tai jam gerai pavyko. Gali prisirinkti daržovių savo žolėdžiui padarui, o kai ateis laikas, paaiškės, kad jis ligą pasigavo, pasiuto, šiek tiek narvą pateršė, o ėsti jam noro taip ir neatsirado. Šis atsitiktinumas žaidime išspręstas poreikių kortomis, ir tai vienas iš dalykų, kuris man suveikė. Žvėrių augimas irgi smagiai išspręstas. Kuo vyresnis žvėris, tuo daugiau poreikių jam atsiranda ir neišvengiamai reikia jį perleisti pirkėjui, kuris jam duos ką veikti. Tą vargšą driežą Paulius pardavė jau visai nustekentą :)
Pirkėjai ir parodos - dar vienas atsitiktinis dalykas. Žinoma, nepriversi savo jaučio staiga tapti žaismingu, kad įtiktų pirkėjui. Jautis yra jautis. Jo poreikiai gana riboti. Bet šiuos atsitiktinumus, kaip ir bet kuriame versle, gali išspręsti komplektuodamas skirtingus gyvūnus.
Negaliu sutikti, kad tai - eilinis darbininkų statymo žaidimas. Nes impai keliauja grupėmis, gali jiems dar ir aukso įduoti. Taigi, tai - svorinis darbininkų statymo žaidimas. Jei tau kažko labai labai reikia, paleisk 4 impus su 3 aukso, ir tai gausi. Grupavimas vyksta slaptai, todėl gali prognozuoti kaip sugrupuos savo impus kiti žaidėjai. Ar jiems labai labai kažko reikia? Tuomet gal nesidrąskyti... Va taip. Kuo toliau eini, duo įdomiau. Bent jau man.

Mano vertinimas - labai geras, bet dar reikia sužaisti pasunkintą versiją (kuomet ant vienos kortos - du poreikiai). Va tada tai turėtų prasidėti mutacijos ir žvėrių gaudymas plikomis rankomis.

Vertinimas - 9.

Re: Dungeon Petz (2011)

StandartinėParašytas: 2011 Gru 04 01:15
LithStud
Beja Andriau ar žiūrėjai kaip ten su tuo sirgimu? Ar buvau teisus dėl skaičiavimo turiu omeny :)

Re: Dungeon Petz (2011)

StandartinėParašytas: 2011 Gru 04 13:06
AndriusLT
LithStud rašė:Beja Andriau ar žiūrėjai kaip ten su tuo sirgimu? Ar buvau teisus dėl skaičiavimo turiu omeny :)


Taip, viską darėm teisingai. Jei ligos+apsidergimas viršija 2, skaičiuojasi 1 kančios už viršijimą ir +tiek kančios, kiek viršijai. Pvz., jei surenki 3, gauni 2 kančios (1 už viršijimą, ir 1 už tai, kad viršijai 1).

Re: Dungeon Petz (2011)

StandartinėParašytas: 2013 Rgs 05 14:12
Linas
Po Descento epiniu finalo, pozymiu valdovas atleido visa savo valdybos narius, kurie dabar bazuojasi nedarbo birzoje. Gal reiktu sumazinti pozymiu bedarbyste? :twisted:

Re: Dungeon Petz (2011)

StandartinėParašytas: 2013 Rgs 05 14:29
tms
kad Andrius rūko keistas cigaretes - nepaslaptis. Bet, Linai, tu?!

Re: Dungeon Petz (2011)

StandartinėParašytas: 2013 Rgs 05 14:35
AndriusLT
:D

Re: Dungeon Petz (2011)

StandartinėParašytas: 2013 Rgs 11 08:29
Linas
Po vienos suzaistos partijos, galiu pasakyti, kad zaidimas tikrai geras. Sava vertinima pakeliu iki 9.