Luna (2010)

Čia galite kurti temas ir dalintis įspūdžiais apie sužaistus žaidimus klube ir ne tik

Luna (2010)

Standartinė AndriusLT » 2011 Gru 01 20:50

Tai kokia žaidusių nuomonė? Ilgai žiūrėjau į šį žaidimą, bet visgi nusprendžiau nepirkti :geek:
Vartotojo avataras
AndriusLT
 
Pranešimai: 788
Užsiregistravo: 2010 Kov 29 08:27

Re: Luna

Standartinė Totem » 2011 Gru 01 21:14

AndriusLT rašė:Tai kokia žaidusių nuomonė? Ilgai žiūrėjau į šį žaidimą, bet visgi nusprendžiau nepirkti :geek:

Žaidimą užskaitau. Tiesa sužavi tik po antro raundo, kai pagaliau pagauni kampą kaip gauti taškus ir kokius veiksmus reikia atlikti, kad kažkam truputi pakenkti, arba kaip apmąstyti savo workeriu išdėliojimą. Skirtumas pvz nuo "Stone age", kad tau workeriai po roundo negrišta į ranką, todėl turi mąstyti nuolat kur kita raunda bus "piktoji figura", "taškų figura", "statybininko figūra" ar tiesiog iš tos salos galėsi dėliotis workerius į taškų žetonėlius pagrindinėje saloje.

Jeigu kitus Tomas mokins šio žaidimo tai iškart jo prašykit, kad įtrauktų į įvadą daugiau informacijos apie tai kaip pakirtinėjami žaidėjai ir kaip gaunami taškai, o ne apie pačius veiksmus bei galimus veiksmus... Žaidimo mechanika plati, bet asmeniškai man buvo daug sudėtingiau suprasti pagrindines taškų gavimo strategijas... Žaidimas tiems kuriems patinka mąstyti apie kito žaidėjo mąstymą ir galimas keletą alternatyvų.

Aš šį žaidimą tikrai dar norėsiu zužaisti :)
Vartotojo avataras
Totem
 
Pranešimai: 210
Užsiregistravo: 2010 Gru 19 19:22

Re: Luna

Standartinė tms » 2011 Gru 01 21:49

Andriau, gerai kad nusprendei nepirkti, nes nebūtina visiems kaupti tuos pačius žaidimus :) Tačiau įvertinus tai ką tu mėgsti, būtent tau šis žaidimas turėtų patikti. Kuo jis skiraisi nuo kitų worker placment, kad peštynės vyksta tik dėl vienos rušies veiksmo vadinamo "Promotion", tai yra vienuolių patekimo į šventyklą. Kitus 13a veiksmų gali daryti nepriklausomai nuo kitų žaidėjų, nes nėra langelių kuriuos kažkas užima ir tu staiga lieki it musę kandęs. Kaip didelį pliusą reik paminėt kad žaidimas labai temiškas, kiekvienas veiksmas ir terminas turi savo ne tik mechaninę prasmę. Pvz Priest's Favor, Shrine (koplytėlė), Herbs, Journey, Tide, Sailboat, Promotion, Sanctification, Holy Book, Council of Priests, Expulsion, Meditation, Apostate (atsiskyrimas nuo bažnyčios lyg). Dedu didelį pliusą Lunai už puikiai įgyvendintą temą iki smulkmenų ir subalansuotumą. Jei kalbėt apie vakarykštę partiją, tai iš tiesų nuvylė atmosfera prie stalo. Na bet ten buvo subjektyvūs dalykai ir žaidimas ne prie ko ;)

P.S.: Rokai, vakar buvo sudėtinga aiškint kai ne visi žaidėjai rodė susidomėjimą ir aplamai žinojo ko atėjo prie stalo. Aš dėstau taisykles išsamiai ir nuosekliai netgi nukrypdamas į starteginius dalykus. Tačiau visiems neįtiksi, pvz Paulius labai mėgsta kad jam nieko neaiškintum nes jam pačiam viskas aišku ;) Tiesa sakant esam išbandę Luna su Paulium, ir kažkaip didesnių problemų nebuvo

vertinimas: 7.5
Vartotojo avataras
tms
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 3173
Užsiregistravo: 2010 Vas 23 20:32

Re: Luna

Standartinė nelly k bassas » 2011 Gru 01 22:20

tai škias, man buvo viskas aišku nuo pradžių kaip ir kas su ta Luna :P

man tai nieko per daug inovatyvaus šitam žaidime nėra. "workerių" dėliojimas ir tiek. O pagrindinį skirtumą nuo kitų "workerių" žaidimų, Tomas jau paminėjo. Andriau, tau tai tikrai verta jį išbandyti ;)
Vartotojo avataras
nelly k bassas
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 2241
Užsiregistravo: 2010 Vas 20 00:39

Re: Luna

Standartinė tms » 2011 Gru 02 01:31

Che, che... pasiskaicius taisykliu foruma isaiskejo net 6ios naujos :mrgreen: manau zaidusiems bus idomu:
1. 3-4 zaideju zaidime pirmo ziadejo tokenas pereina sekanciam zaidejui po to kuris uzpute zvake!
2. Novice tokena gali naudoti ir viena atskirai, ne tik kaip pagalbininka. Pvz pasimti kazkoki tokena is bet kurios salos kur jau turi savo koplycia. Stipru!
3. Novice tokena galima naudoti ir Promotion veiksme susimokejimui jei neturi koplycios. Negalima tik deti ant Temple tailo. Logiska nes nezinotum kurio zaidejo tas tailas, todel ten galima det tik tikra vienuoli.
4. Expulsion: gundytoja vienuoliai gali varyt tik is savo salos! Cia dar viena puiki vieta kur gali panaudot Novice tokena jau neturedamas aktyviu vienuoliu
5. Per Setupa visi gauna po 5IP, cia kad butu is ko eit i minusa pirmam rounde
6. Council of Priests: dedi savo tokena ant virsaus. Taciau pasiekes paskutine kede dedi po apacia. Logiska nes pirmas pasiekes turi gauti is to kazkoki bonusa.

Yra puikus 16min video tiem kas nori susipazinti su taisyklemis is anksto
http://www.boardgamegeek.com/video/5192/luna/drakkenstrikes-luna-components-breakdown-video-rev
Vartotojo avataras
tms
Hexagon klubo narys
 
Pranešimai: 3173
Užsiregistravo: 2010 Vas 23 20:32

Re: Luna

Standartinė AndriusLT » 2011 Gru 02 09:21

Siūlau prie atsiliepimų ir balą įrašyti. Kalbos kalbom, o skaičius dažnai pasako daugiau :idea:
Vartotojo avataras
AndriusLT
 
Pranešimai: 788
Užsiregistravo: 2010 Kov 29 08:27

Re: Luna

Standartinė Totem » 2011 Gru 02 11:19

AndriusLT rašė:Siūlau prie atsiliepimų ir balą įrašyti. Kalbos kalbom, o skaičius dažnai pasako daugiau :idea:

Kadangi man tokie žaidimai patinka, todėl mano įvertinimas stiprus 8 (Kaip palyginimui 8 esu įvertinęs Puerto Rico ir Stone Age)
Vartotojo avataras
Totem
 
Pranešimai: 210
Užsiregistravo: 2010 Gru 19 19:22

Re: Luna (2010)

Standartinė army » 2011 Gru 02 16:04

Rades tema pasisakysiu ir as ;)

Vertinant balais duociau 9 (10 tik tobulam zadimui, kuri galesiu atsirinkti is suzaistu, matyt kai jau busiu pensijoj ;)). Tomo isgirtasis zaidimas nei kiek nenuvyle, nors subalansuotumo kai kuriu veiksmu atzvilgiu man vis delto truko - labiausiai uzkliuvo, kad zaidejai, kurie is pradziu "padaugino" (sorry - neivaldau anglisku terminu) savo zmogeliukus galejo puikiai kontroliuoti situacija antroje zaidimo puseje... Zinoma akivaizdu, ir visiems zinant sita momenta, tikriausiai jis netaptu lemiamu. Is tikruju galima rinktis daug veiksmu (ir visus speti atlikti raundo metu) ir galbut rasti dar efektyvesniu budu "igauti pagreiti" zaidimo metu. Sunku apskritai tiksliai apibudinti tokius dalykus suzaidus vos 1 partija.
Pagal mano prioritetus daug pliuso duociau uz dizaina - ne taip lengva padaryti kazkuo isskirtinesni workerplacement'a... Tos salos aplinkui (nors zaidimo deze ir tuo paciu lenta nera dideli) gerokai isplecia erdve ant stalo - nesijaucia ireminimo kartono kvadrate. Vienzo, matosi kad zaidimui kurti buvo skirta laiko siekiant orginalumo - tai ne Reiner Knizia nauja "shtampofke" (nors kai kurios ju aisku irgi puikiai pavyksta ir tampa klasika).
Biski offtopic, bet noreciau padekoti visiems zaidejams (siuo atveju Tomui), kurie nuosekliai ir metodiskai paaiskina taisykles! As vertinu jusu sugaista laika ir energija. Ir jei retkarciais gaunasi pernelyg issamus akivaizdziu dalyku issaiskinimai - tai vis tiek 100 kartu geriau negu ne iki galo isaiskinti momentai...

Tai tikriausiai supratot, kad as si zaidima pazaisciau mielai ir dar - jei nebutu per dideles konkurencijos, tai rezervuociaus vieta prie stalo is anksto ;).
Vartotojo avataras
army
 
Pranešimai: 253
Užsiregistravo: 2010 Kov 19 19:00

Re: Luna (2010)

Standartinė Nerijus » 2011 Gru 09 01:07

Ziuriu visi is teigiamos puses, tai pabusiu pesimistas :)

Hmm, na kai tik pradejau zaisti stalo zaidimus, pradzioje didziausia aistra buvo worker placementai, todel teko ju visai nemazai suzaisti. Po kiek laiko juose pradejau ieskoti kazko NAUJO! Taigi ieskantys kazko naujo cia tikrai nieko ypatingo neras. Jei laikoma naujiena, kai zaidime egzistuoja ne 3-4 vietos skirtos vienam zaidejui, tai tada cia rasim kazka naujo, nes jame tokia vieta yra tik 1. Ir ta vieta "Promotion", kuri suteikia labai didele zaidimo tasku dali. Taip vieta tik 1, kuria sudaro tokenu grandine. Ji yra sudaryta is kazkiek daliu po 4 tokenus, todel dazniausiai pesamasi del grandines pradzios esanciu 4 tokenu. Situacija tokia: Esu paskutinis ir noriu padeti ant tokeno A, ups padejo kitas zaidejas, nu ka dar "galbut" padesiu ant "B", deja kol ateina tavo eile gali gali likti nieko negaves. Taigi vis delto gal pesamasi ne del 1 vietos? :)

Taisykles turbut tematika graziai isdestyta, bet asmeniskai man jis pasirode visiskai abstraktus.
Pvz: Darant "Promotion", ka reiskia 2 workeriu paimimas is salos, 1'no is ju imetimas i jura paplaukioti, o kito "laimingojo" padejimas ant "Promotion" tokeno? :D Roundui pasibaigus lyg is niekur visi workeriai palikti pliuskentis juroje gauna leidima gristi i sala. Dziugiu, kad nenuskesta. (turbut su gelbejimosi lemene) ;D

Is dizaino nera kazkoks stebuklas, taciau asmeniskai as nelabai kreipiu i tai demesi. Jei grazus - super, jei pritruko lesu skirti isvaizdai - ka jau padarysi...

Sunku vertinti zaidima po 1 karto, ypac kai zinai, kad is Tomo naujai paminetu taisykliu negalejai pasinaudoti lbent 2-3 eidžiamais dalykais (o as norejau). :)


P.S. Luna, tikrai nera prastas worker placmentas, taciau zaidziant 2010 metu zaidima vis delto kazko noretusi daugiau...
Vartotojo avataras
Nerijus
 
Pranešimai: 622
Užsiregistravo: 2010 Vas 20 00:39


Grįžti į Atsiliepimai apie žaidimus

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių